Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

office 2007


supporter

Rekommendera Poster

Hej! Jag har nyligen installerat MS-Office 2007 och det jag reflekterade över är att alla varningar om att bakåtkompatibiliteten var dåligt enligt en massa skriverier. Jag har lagt märke till att om jag ändrar en fil som jag gjort i en tidigare version av Office så när jag sparar ändringar så behåller filen samma attribut som förut. Konstigt va!?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det är väl inget konstigt med det?

programmet öppnar ju dokumentet i samma format, bara det att det öppnas i kompablitetsläge. men i det läget fungerar inte vissa "nya" funktioner i word (vet inte vilka)

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag menade inte att det var någon stor katastof! Det som jag menade var att jag blev förvånad över att det funkade så väl med tidigare utgåvor.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

jaha! jag hade liksom inte hört något om kompablitetsproblem med älre versioner. själv tycker jag att office 2007 funkar hur bra som hels och försöker tvinga alla jag känner till att installera det. en annan bra sak är att det går att spara till pdf direkt i programmet.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har gjort en utvärdering nu och jag tycker att det funkar bra. Jag har även installerat tillägget för PDF och XPs och det är ju bekvämt och bra.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...