Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

directx10 kort till bärbar dator


sajofi

Rekommendera Poster

Jag har letat efter en bärbar dator med grafikkort som är kompatibelt med directx10 men hittils så har jag inte hittat en enda. Alla grafikkort verkar inte vara kompatibla med directx10. Nu undrar jag om det finns någon bärbar dator med ett grafikkort som klarar av directx 10? Om det inte finns, har ni någon aning om när sådana släpps?

 

Jag har sneglat också på den här datorn -http://www.netonnet.se/index.asp?iid=012683&zanpid=3903001C1931463719

 

Verkar vara en bra dator för ett väldigt bra pris. Hur länge tror ni att en sån dator håller främst spelmässigt?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan tyvärr inte svara på dina frågor om directx.

 

Varför köpa en bärbar för spel?? Den håller nog inte länge för spel skulle jag våga påstå. Bärbara är inte gjorda för att spela på. Har själv haft en fujitsu siemens Amilo a och hatade den så mycket. Skönt man slapp den skulle inte ens önska att min värsta fiende satt med en sådan skitburk. (Mina åsikter!)

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ne men saken är att jag är mycket på resande fot och behöver slappna av då o då o älskar spel. Varför hatade du din fs amilo så mycket? Är den dålig eller?

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...