Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Firefox använder 0-50 cpu..(inte i felsäkert läge)


Benna

Rekommendera Poster

Hej, det är så att mitt mozilla firefox använder 0-50 cpu varannan sekund och förstår inte riktigt värför... det går väldigt segt att surfa och jag har kollat att ingen "demon" körs i bakgrunden och att alla andra .exe program att dom inte använder någon cpu....tack för svar mvh Benna

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Menar du att det går bra när du startar datorn i felsäkert läge eller när du startar bara Firefox i dess egna felsäkra läge?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag mena att jag har startat Mozilla firefox i felsäkert läge inte datorn i felsäkert läge. jag har google toolbar... men så kommer det Yahoo med också fast jag inte har bestämt att jag ska ha det.

 

Och dessutom när jag försöker ta bort Yahoo toolbar så kommer det upp en pop-up ruta som säger att den inte hittar "install.log" och att den måste finnas för att avinstallationen ska genomföras".

[inlägget ändrat 2007-05-26 13:08:32 av Benna]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gör en hjt logg, bocka för och fixa alla rader där det står yahoo toolbar

 

[inlägget ändrat 2007-05-26 14:23:59 av 927]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gjorde det nu funkar det som normallt igen men kan du förklara hur jag slipper det här för det har hänt 2 ggr nu..

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

jag kan inte veta hur du har installerat yahoo toolbar men jag tror att det den är förvald när man ska installera flash player. då gäller det att ta bort bocken först

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...