Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Firefox..andvänder portarna 1508 och 1510 ska det


Benna

Rekommendera Poster

Firefox..andvänder portarna 1508 och 1510 ska det vara så? firefox använder 90 % av cpu'n verkar vara nått som är fel och tror att mitt "tibia" "account" blev hackat eftersom mittiallt logga gubben ut sig av sig själv och mitt lösen var fel när jag försökte logga in igen...men nu har jag fixat tillbaka det med så kallat "recovery key" men värför använder mozzila 90 % av cpu's kan någon använda dom portarna för att på nått sett få information om mig.? tack för svar mvh Benna

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

ladda hem Opera istället

www.opera.com

 

Jag vet att det inte är ett konstruktivt svar, men din jag vet inte vad du använder för plugin's till firefox eller om du använder några. Om du använder några plugin's så är mitt tips annars att deaktivera alla och därefter aktivera ett efter ett för att se om det är något av dem som tar processorkraft. Firefox i sig ska inte uppföra sig på så sätt. Sen vet jag inte heller vilken version av Firefox du använder. 2.* har jag tyckt vara väldigt stabilt.

 

Angående ditt tiba konto är det mindre troligt att det har blivit kapat lokalt från din dator utan att det har "hackats" mot servern. Jag har ingen aning om det är vanligt på något sätt. Jag hade aldrig hört talas om Tiba innan =)

 

Men som sagt funkar ingenting så testa Opera.

[inlägget ändrat 2007-05-07 22:26:14 av Lappkast]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...