Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Vad göra med BAK-filer i papperskorgen ?


Argus

Rekommendera Poster

Jag skaffade för en tid sedan bredband med Telia och under helgen inträffade som bekant problem med deras Webmail. Efter många om och men fick jag allt att fungera men helt plötsligt dök en massa BAK-filer upp i papperskorgen, alla relaterade till min e-post. Vad skall jag göra, tömma papperskorgen eller återställa filerna ?

Tacksam för svar

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svårt att skriva här vad någon annan SKA göra med sina filer, allmänt.

JAG skulle ha tömt papperskorgen, i detta fall.

Är det filer jag är osäkra på i papperskorgen (fast där hamnar nog inga filer hos mig vad jag vet..) så skulle jag låta dem ligga där i X antal dagar och när jag vet att allt fungerat bra under dessa X dagar skulle jag ta bort dem.

Är det filer eller mappar på disken som jag är osäkra på, men ändå ganska säkra på att det är skräp, skulle jag döpa om dem till typ från macrosoft till macrosoft_ och sedan starta om datorn och se om allt fungerar visst antal dagar och därfter radera. Mappar under ( i mitt fall) c:\Windows skulle jag inte döpa om på måfå om jag inte vet att det är skräp och varför jag inte tar bort dem direkt om jag vet att det är skräp är för att jag vill få chansen att byta tillbaks för att undvika felmeddelanden och felsöka osv...

 

Men man ska inte pilla i onödan om man inte vet vad man pillar med...

 

[Varför IE7 när Firefox finns?

& är det inte nog med bekymmer med XP så varför installera Vista?]

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...