Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Utforskaren har slutat fungera!


fjed

Rekommendera Poster

Jag blir snart tokig på Vista. Nu får jag alltid upp ett meddelande "Utforskaren har slutat att fungera". Finns det någon förklaring varför detta händer? Jag har bara provat att göra en systemåterställning men det har inte blivit bra resultat.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fanns problemet nä du fick datorn eller intallerade vista? minns du om du installerat något och att problemet uppstått efter det. det borde komma upp ett fönster som frågar om du vill skicka in problemet till Microsoft. reomenderar att du gör det.. annars så har det släppts endel uppdateringar nu på senaste tiden så prova uppdatera vista.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det har fungerat tidigare. Men har kommit fram till att det är Nero som har ställt till det. Jag har nyligen installerat det. Ska prova avinstallera Nero och prova annat.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

i xp så är det så att om man valt visa som miniatyrer i mapparna och man tex har en ofullständig nedladdning så kan det va svårt att öppna just den mappen.

det fixas genom att byta visning till ex detaljerad lista i alla mappar. möjligt att detta är ditt problem, om du tror det så kan det ju värt att testa det

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...