Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Jävla skitprogram!


data_freak

Rekommendera Poster

Jag installerade programmen på Månadens CD i min dator för att se vad de olika programmen gjorde. Sedan avinstallerde jag de igen för att bli av med några skumma inställningar. Problemet är att något av de programmen måste ändrat en dold inställning i XP och gjort så att ikonerna på skrivbordet hela tiden ska sortera om sig till ursprungsläge. Och kom nu inte och säg att jag är dum som inte vet att man kan högerklicka på skärmen och ändra på detta för det är inte där problemet ligger utan det är någonstans bland de dolda inställningarna i XP. Det händer till exempel om vi säger att jag lägger några ikoner på något ställe på skärmen och så lägger jag soptunnan i höger ndere hörn så går det en minut ungefär och så ligger alla ikoner tillbaka på höger sida av skärmen. Samma sak händer om jag klickar på uppdatera i högerklicksmenyn under ikoner. Men det konstiga är att samma sak händer oavsett om jag inte ens har något alternativ iklickat så därför tror jag att det ligger i någon kostig inställning.

 

 

Jätteglad för hjälp!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ollemunter

Hämta hem "TweakUI" från Microsoft och i det programmet kan du eventuellt reparera eller återställa iconerna.

 

Var jäkligt försiktig i fortsättningen med att prova programmen på datatidningarnas CD-skivor. För det mesta är dom gamla och ofta är det reklam i programmen och annan skit om det gäller gratisversionerna.

 

Tidningarna tycks inte bry sig så mycket om vad dom lägger på CD-skivorna.

Ett tipps, kolla programmet på nätet först och läs om det.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...