Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Internet Explorer Script Error


WebMaximus

Rekommendera Poster

Hej,

 

När jag öppnar My Bluetooth Places får jag ett felmeddelande som säger:

 

Line: 228

Char: 5

Error: Object doesn't support this property or method

Code: 0

URL: res://C:\WINDOWS\system32\btrezxp.dll/212

 

Do you want to continue running scripts on this page?

 

Oavsett vad jag svarar kommer hela tiden samma felmeddelande tillbaka så fort jag gör något inne i My Bluetooth Places fast bortsett från det här irriterande meddelandet som man hela tiden måste klicka bort verkar Bluetooth i övrigt fungera som det ska...använder det bl a tillsammans med ett trådlöst headset.

 

Har provat att installera om drivrutinerna för Bluetooth men det hjälpte inte och känns konstigt varför det nu dykt upp plötsligt för har tidigare fungerat perfekt i över ett års tid och har under den tiden inte ändrat något i vare sig konfiguration eller drivrutiner för Bluetooth...funderade på ifall det kanske är någon Microsoft-uppdatering som ligger bakom...eller kanske IE7...upptäckte det först för ett par dagar sen och har kört IE7 sen det släpptes.

 

Har även ett uppdaterat antivirus-program (Avast!), alla senaste patchar från MS och har även scannat efter andra skumma grejer med både Ad-Aware och Windows Defender men allt var grönt.

 

Kör Windows XP Pro med SP2 och den inbyggda brandväggen.

 

Någon annan som sett det här eller har tips på hur man får bort det?

 

Tack på förhand!

 

//Richard

[inlägget ändrat 2007-03-15 18:36:26 av WebMaximus]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej och tack för svaret!

 

Kunde dock inte hitta uppdateringen fast kanske jag som var blind ;-) Du har ingen direktlänk till den uppdatering du syftade på?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...