Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Problem med datorn, Får blue scren


_chong_

Rekommendera Poster

Hejsan jag har en rätt ny köpt data som jag byggt ihop själv, men den har kronglat redan sen första dagen jag fick den. I början så var det bara när jag spelade world of warcraft som det kunde bli blue screen och då står det att den tappat fysiskt minne och sen har det stått massa andra saker också, men allt annat funkade hur bra som helst då och kunde spela spel som kräver mera än world of warcraft, men nu har datan även börjat krongla när jag bara har den står på, och har kollat värmen på grafikkort och processorn och dom ligger bra till och har även en extra fläkt i datan, sen har jag laggt i nyaste drivrutiner på allt också men inget har hjälpt och har även gjort test på minnena för att kolla att dom fungerar som dom ska och uppdaterat biosen och installerat om datan men inget har hjälpt någon som har nått tips på vad det kan vara,

 

 

Här är innehållet i min data:

 

 

Moderkort: Asus M2N-SLI Deluxe nForce 570 SLI MCP 4DDR2-DIMM 3PCI 4PCIe SATA Raid Audio DUAL GB-LAN Firewire Socket AM2 ATX

 

Processor: AMD Athlon64 X2 Dual-Core 3800+ 2.0GHz 2x512kb Boxed (with cpu-cooler!) Socket AM2

 

Minnen 2st: GoodRam Hi-Performance Platinum 512MB DDR2 PC2-5300 667MHz CL5

 

Grafikkort: "Sapphire Radeon X1650Pro 256MB DDR2 TV-out DVI LITE RETAIL PCI Express

 

Hårddisk: Western Digital Caviar WD2500KS 250GB 7200rpm 16MB SATA2

 

Nätaggregat: var ett som satt i chassit jag köpte och vet inte vad det heter men är ett 450W

 

Cd-rom : Liteon DVD8801 DVD +RW/R -RW/R 16X DVD+R 8X DVD+RW 16X DVD-R 6X DVD-RW 48X CDR 32X CDRW

 

 

Tack på förhand :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

du måste notera ev felmeddelande som står med stora bokstäver, även det som står under technical info när bsod visas

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...