Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Snabba upp datorn.

Miami vice

Recommended Posts

Hej ! Jag har problem med en slö dator och behöver lite tips på vad man kan göra.

För det första så är Explorer slött, och då menar jag från det att man klickar på explorer tills startsidan kommer upp, och detta gäller varenda gång du ska ha en ny sida. Jag har rensat i startmenyn och bland temporära filer och gamla adresser samt diskdefragmenterat och uppdaterat. Men finns det något mer som rekommenderas ?

Tacksam för all hjälp.

det låter som att det är uppkopplingen som är långsam eller menar du att det tar lång tid för ie att starta?

isf, är det bara ie som segar eller andra program oxå?

att datorn generellt är slö kan bero på att processor jobbar hela tiden

Tack för svaret. Nej, uppkopplingen är det inget fel på, det tar bara tid för ie att komma igång. Det är bara ie som segar.

verkar märkligt, tror aldrig jag hört talas om det tidigare.

du skulle kunna testa att installera ie7, se hur det funkar och ev då avinstallera ie7. då får du automatiskt tillbaka ie6 och kanske funkar det bättre då

Tack så mycket ! Det hjälpte lite med att jag uppdaterade till det nya Ie, men här fanns fler tips såg jag. Tack.

• 4 months later...
BackenLainio

Det tar över 20sekunder innan jag kommer in i IE7 Har DualCore 2.13Ghz 4 GB Ram, Raid 0 på HD och det tar i alla fall tid. har stängt av pluggis utan resultat. Supporten på Dell säger att man ska byta till FireFox. Det är ett enkelt sätt att lösa problemet. Men ser att ni verkar ha samma problem mer eller mindre. Jag har börja undra om koden är dåligt skriven eller är det att man har tänkt säkerhet före användning. Kör nu FireFox men den har inte samma funktioner som IE7

Tipps snälla

//slö IE7

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...