Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Förhandsinfo: Ny tjänst hos PC för Alla


Pontus Jeppsson

Rekommendera Poster

Pontus Jeppsson

Tjenare!

 

Tänkte bara ge er lite förhandsinfo om en tjänst som jag tycker är väldigt spännande. Officiellt drar vi igång den imorgon, men jag tänkte ge er forumanvändare lite info före alla andra...

 

Jag vet att många här på supportforumet är kunniga, engagerade och väldigt hjälpsamma. Det är det som gör vårt forum så jäkla bra! Nu ger vi er ännu bättre möjligheter att dela med er av ert kunnande och era erfarenheter.

 

Från och med nu så kan vem som helst skriva artiklar och bli publicerad på pcforalla.se. Ni kan skriva nyhetsartiklar eller tester. Bara det faller inom PC för Allas bevakningsområde (som ju är ganska brett).

 

Vi kallar dessa artiklar för "läsarartiklar", och det kommer att framgå tydligt att det är en läsare/besökare som skrivit texten och inte någon på redaktionen.

 

Tanken är att vi vill dra nytta av allt det kunnande som våra läsare sitter inne på (som märks tydligt här i forumet) och ge er en möjlighet att bli läst av hundratusentals personer (vår sajt har runt 100000 unika besökare varje vecka).

 

Är du jättenöjd med din nya mobiltelefon? Eller var routern du köpte ditt sämsta köp någonsin? Dela med dig av dina funderingar till alla våra läsare!

 

Tjuvkika här: pcforalla.se/lasare

 

Det går bra att skicka in bidrag redan idag!

 

Ha en skön söndag!

 

/Pontus, PC för Alla

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Hej

 

Här har ni länken *ler*! där ni kan skriva vad ni tycker om saker o ting!

 

http://pcforalla.idg.se/2.1054/1.94848

 

Det man inte vet har man inte en aning om!.

Ha det!

Helren

Det finns många som anser det vara förmer att hållas för mästare än att vara det

AMD 939 2,25Ghz,1024 i Dual i Dual 800Mhz 400+120Gb,Nvidia 7600GT PCX PC

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...