Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Kan inte surfa på IE7


LarsHasselrot

Rekommendera Poster

LarsHasselrot

Har bytt till IE7. Efter det kan jag inte söka på internet genom att ange en webbadress. Hittar inget fält att skriva i. Om jag skriver i något av de som finns börjar Google att söka i stället på namndelarna.

Det enda som fungerar är sökning med hjälp av mina gamla favoriter. Jag kör Windows XP.

Lars H

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

på en normal ie7 så finns adressfältet högst upp, kommer ihåg att det störde mej men det går att fixa till.

kolla under inställningar att det finns en bock för adressfält eller något sånt (jag tog bort den för en månad sen så jag kommer inte ihåg inställningarna).

om du bockar för menyrad så kommer visa, arkiv osv fram, då kan du ju även kolla under visa.

 

[inlägget ändrat 2007-02-16 01:20:37 av 927]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LarsHasselrot

Tack, men fattar inte ändå. Har varit innne i Internetalternativ/avancerat men hittar inte var jag ska ta bort någon bock. Menyrad är förbockad under Verktyg.

Lars H

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

du ska inte ta bort någon bock där eller på något annat ställe.

det inställningar som jag menar är kugghjulet som jag antar att du redan sett.

 

jag har inte ie7 så jag vet inte vart inställningarna finns men i ie6 så ser man inställningen för adressfält genom att gå till visa >vertygsfält.

hittar du detta och det redan finns en bock framför adressfält så har jag ingen aning varför det inte visas men du kan testa klicka bort och klicka dit i fall att det gör någon skillnad

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...