Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Internet Explorer


glmtt

Rekommendera Poster

Jag är medlem i en förening och brukar hjälpa föreningmedlemmarna med datorproblem. Nu har det kommit upp ett problem som jag ej får till rätta. Ägarinnan till datorn hade besök av en yngre generation, som sa att den här skall uppdateras.Han var tydligen ute på nätet och laddade ner en version av Internet Explorer som då fick Engelsk text. detta funkade bra ett par dagar men sedan gick det ej att komma ut på webben. E-posten fungerar. Inställningar för Internet-alternativ ser inte ut som vanligt.

Jag försökte att stoppa i PC-för allas skiva med

Webbläsare, då kommer en text upp Nyare version är installerad. Kan jag avinstallera webbläsaren som ligger på C-disk/program/internet explorer. för att sedan installera från CD-skivan, eller måste jag installera om Windows XP Home. Datorn är ansluten till Comhem bredband. Det var även en hel del annat som var ändrat från tidigare inställningar bl.a. kontrollpanelen där internet alternativ saknades, men detta ordnade sig genom att jag återställde till standard.

Jag är tacksam för ett svar så jag får fart på Webbläsaren och att det blir en svensk version igen.

Glmtt

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...