Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Dirtect 3D Problem

Dracco

Recommended Posts

Hej hej nytt år nya problem.

Har ett geforce fx5600 kort, allt har fungerat problem fritt i över 3år, men efter jag har installerade winXp servicepack2 (hade winxp tidigare med servicepack1)har det bara strulat med 3d grafiken. Funkar ibland ibland inte. Har provat massor av olika drivrutiner ifrån deras hemsida.När jag väl få det att funka efter mycke om och men så är det samma problem dagen efter när jag startar datorn. Provar att göra samma sak som dagen innan men inte hjälper det.Efter några tim med div ominstallationer med olika drivisar o inställningar så funkar det igen.Det är aldrig samma inställningar som fungerar dagen efter omstart.Vad är det som strular HJÄLP

Dracco

Hmm Direct3d ska det vara.

Har nu minskat ner mitt problem men i stort sett desamma. Jag måste varje gång jag startar datorn ändra på drivisarna till mitt graffe kort.Det är aldrig samma drivrutiner som funkar efter omstart, utan jag måste installerar nya o sen en annan gång åter installera samma drivisar som jag hade för några dagar sedan, Det verka som inte datorn kommer ihåg att använda dem drivrutiner som jag har lagt in och fått allt att fungera, har även provat ett annat kosrt samma problem

Dracco

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...