Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

SKK avelsdata


katmors

Rekommendera Poster

Jag har en dator från Dell som är 2 år gammal. SKK har en sida som heter avelsdata. Jag kan logga in och kommer till meny men när jag försöker komma vidare och ska väla rubrik hundar är det stopp.Det ska öppnas ett nytt fönster men jag får bara menyn om och om igen. Man kan endast använda internet explorer och jag funderar på om det är någon inställning som är fel hos mig eller???

TAcksam för hjälp. Lotta.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Troligtvis hos deras server om det nu har fungerat förut för dig, jag anser att det är väldigt konstigt och enspårigt att programmera just för bara en webläsare.. Du får kontakta dem annars..

 

Uppdatera Mera :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kanske har en popup stoppare installerad...kan kolla under Verktyg - internet alternativ och där fliken Sekretess i internet explorer eller gå via Kontrollpanelen - internet alternativ. I nedre delen ser du kanske Blockering av popup...där kan man då gå på inställningar och lägga till adressen till sidan, man tillåter popups på den sidan helt enkelt.

 

Du kanske hör något ljud när du klickat på länken och en gul "rand" dyker upp strax nedanför eventuella "toolbars" , nedanför adressfältet. Kan vänsterklicka på den gula "randen" så får man några alternativ.

 

Eller håll ned tangenten Ctrl samtidigt som du klickar på länken

Om du inte har någon annan variant på popup stoppare..just detta är för Windows XP med Service Pack 2 där en popup stoppare ingår sen har MSN Messenger en också.

 

* The Future Is Here! *

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Tusen tack för hjälpen!

Det fungerar om jag håller nere ctrl precis som du föreslog :-)

Lyckliga lotta.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...