Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Explorer 7

kiwi

Recommended Posts

Hej, har idagarna laddat ner internet Explorer version 7, den tycks bara finnas på engelska.

Men jag hittar ingen knapp till Outlook Express i verktygsfältet. Brukar ofta skicka över länkar. Är det någon annan som har provat?

Menar du ikonen för mail?

Högerklicka verktygsfältet,

Customize Command Bar,

Add or remove Commands.

Där finns Read mail, att lägga till i verktygsfältet. Du kan flytta den dit du vill.

Mvh

Gsn

• 1 year later...
Tjena! Idag har jag installerat internet explorer 8 beta versionen på engelska (fast min OS på svenska' och jag hade iexplorer 7)! Så efter installationen startade jag om windows och sen windows startade... efter några minuter jag öppnade iexplorer och då fick jag felmeddelandet "Internet Explorer har stött på ett problem och måste avslutas."!!
 Sen jag öppnade igen hemsidan, blev det samma sak!!! :S Sen jag återställde datan till en tidigare tidpunkt!! Därefter när windows startade igen, provade jag öppna iexplorer! Det blev samma felmeddelande!!
Så snälla hjälp mig, vad ska man göra för att det ska funka?? :/ Ska jag avinstallera iexplorern helt och hållet och installerar om den?
unsure.gif Vad ska jag göra?
/Allis  down.png

jag tycker det är tveksamt av sajter som idg att länka till beta versioner när det gäller program som är så pass integrerade i windows som tex en webbläsare. det kan bli problem både vid installation, användade och avinstallation

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...