Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Recover My Files hjälp


Megaman9

Rekommendera Poster

En som jag känner har blivit av med sin bokföring, bilder och lite word och powerpoint dokument. Jag tror att hårddisken har blivit formaterad.

 

Han har programmet Recover My Files men jag vet inte riktigt hur jag ska göra för att få tillbaka dessa filer.

 

Någon som kan ge en bra beskrivning?

 

Jag skulle helst vilja ta tillbaka gamla mappar som t.ex. bokföringen ligger i C-Program-SPCS mappen.

 

När jag försöker så verkar det bara bli en enda röra med en massa filer. Men jag tror att jag har hittat något.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du får gärna berätta lite mer detaljer om hur-när-varför personens filer försvann...

Vad var det sista han/hon gjorde innan filerna försvann.

 

Jag tror inte att hårddisken formaterats om bokföringen låg i C:.

Kom ihåg att vid en formatering försvinner ALLT som fanns på hårddisken...ALLT. Inte bara några filer.

 

|...ateist - javisst...|

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han installerade om XP så ALLT försvann. Men det var bara bokföringen, bilderna och word och power point dokumenten som var det viktiga som han vill ha tillbaka.

 

Jag testade och göra någon sökning efter bilder men den hittade mest äldre bilder som den som hade datorn tidigare hade lagt in.

 

Men jag hittade ca 3 bilder som var hans. Men det ska vara många fler.

 

Jag fattar heller inte vad som menas med Physical (0) och Physical (1) eller något sådant stod det.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...