Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Ta bort program


Magge

Rekommendera Poster

Hej!

 

Jag installerade en Bluetooth-enhet, nu kan jag inte ta bort den ur ''Lägg till eller ta bort program'' Den finns där, Bluesoleil, det är en ikon med dator + skiva, sen trycker jag på Ändra/ta bort, men kan klicka hundratals gånger utan att det händer något.

 

Hur får jag bort det ändå?!

 

/ Mvh Magge..

 

POÄNG UTDELAS!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det verkar vara en bugg i programet.

Titta i den mapp som programet skapade vid installationen efter en fil som ska heta uninstall.exe.

Dubbelklicka på den och välj "No" i nästa fönster så ska programet avinstalleras automatiskt.

 

 

.:Det finns 10 olika typer av människor:.

"De som förstår binärt, och de som inte gör det"

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Clanledaren!

 

Jag tog bort den mappen. :( Så det finns inga filer, bara den i Läggtill/ta bort program.. Men när jag ska installera det på nytt så avinstallerar den men det finns ändå kvar där?

 

Vet du hur? :(

 

Vore jättebra om du kunde!

/ Mvh Magge.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Installera programet igen, ta inte bort installationsmappen, prova med att avinstallera på nytt via den fil som jag nämnde i mitt svar ovan.

 

 

.:Det finns 10 olika typer av människor:.

"De som förstår binärt, och de som inte gör det"

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej igen!

 

Det är just den filen som inte finns.

När jag ska ominstallera programmet, så avinstallerar den, och jag ska starta om datorn.

 

När det är gjort så provar jag att installera igen, men den vill avinstallera programmet igen, och det finns kvar i Lägg till, ta bort program i Kontrollpanelen.

 

Finns det inget annat sätt som du kanske kan?

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du måste installera programet med en fil som ska heta "setup.exe" eller "install.exe" eller "programnamn.exe" eller liknande. I den mapp som sedan skapas i C://Program ska det finnas en fil som heter "uninstall.exe" som man kan använda om det inte går att avinstallera via "Lägg till/Ta bort.."

 

 

.:Det finns 10 olika typer av människor:.

"De som förstår binärt, och de som inte gör det"

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...