Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

MSN-Hotmail.


Gäst idgadmin

Rekommendera Poster

Gäst idgadmin

Tjena! Har försökt att öppna ett MSN Hotmailkonto, men det skiter sig när jag anger önskad E-postadress. Det kommer då upp en dialogruta som säger att jag skall börja adressen med en bokstav, vilket jag gjort! Har provat med både stora och små bokstäver men inget hjälper. Nu trodde jag att det ev var något systemfel i min burk ända tills jag fick höra att en granne på landet har samma problem. Det kan också sägas att vi bor ca 2 mil från varann så det kan inte vara något "områdesfel".

Har nån av Er läsare varit med om något liknande kanske Ni har vänligheten att höra av Er.

/alan.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hulda Svensson

hej

det var samma problem för mej och jag testade med flera namn som jag kunde tänka mej(nu vet jag inte om du kan tänka dej något annat än det du valt)

jag testade en eller två dagar senare och då fungerade det.eller kan det ju vara något annat som inte accepteras som e postdaddress.bindestreck tillexempel fungerar oftast inte,använd istället understreck.mellanrum accepteras inte heller.

det kanske är det som är felet och du fått en annan åtgärd man vet aldrig..

lycka till!!!

hoppas min hjälp kunde vara till nytta,ge gärna poäng!

mvh henrik 951

{EN VACKER DAG KOMMER ALLTING VARA LIKA ENKELT SOM DELL MEN MED DELL ÄR DET EN VACKER DAG REDAN IDAG!!}

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

Tjena henrik 951 och tack för svaret!

Jag har testat en hel del olika namn rätt och slätt utan några konstigheter som ,._- ocksåvidare. Har säkert under tre månaders tid provat utan att lyckats.

HaDe!

/alan.

 

 

[inlägget ändrat 2006-07-26 09:48:01 av alan]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag registrerade ett nytt konto i går och det var stora problem med just användarnamnet innan det gick bra.

Det är förmodligen något sorts problem hos Microsoft och inget som vi användare kan påverka.

 

 

.:Det finns 10 olika typer av människor:.

"De som förstår binärt, och de som inte gör det"

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...