Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

vista beta


Hulda Svensson

Rekommendera Poster

Hulda Svensson

hej

jag har hört att windows vista beta versionen är gratis och får användas en bit in på nästa år.är det hela operativsystemet så jag kan installera det som jag gjorde med xp.kan man göra myckeet där,ni som har erfarenhet av det?

när sedan tiden gått ut för hur länge man får använda det hur gör man sen,köper en version eller man får betala för beta versionen då??

vi hade tänkt testa det på lillbrossans dator nu när den ändå måste formateras (se mitt inlägg "hårddisk" om ni vill veta mer)

 

mvh henrik 951

{EN VACKER DAG KOMMER ALLTING VARA LIKA ENKELT SOM DELL MEN MED DELL ÄR DET EN VACKER DAG REDAN IDAG!!}

 

[inlägget ändrat 2006-07-20 11:10:53 av henrik 951]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

När jag tittade på microsoft.com igår så läste jag något om att Vista Beta inte längre kan laddas ner gratis... men hittar du den där så är det ju bra.

Om jag minns rätt så går den ut i juni eller juli, då slutar den fungera och du måste köpa fulla versionen om du vill ha Windows Vista.

Då lär du behöva formatera och installera allt på nytt, vilket är ett måste för att bli av med alla beta versioner och buggar från betan.

Lycka till, Vista är ganska okej för att vara en beta. Du lär träffa på konstiga buggar och krashar, men det ska man förvänta sig med en beta.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...