Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
ShadowWalker

MSN Messenger/Windows Live ikonen försvinner!?

Rekommendera Poster

Problemet är någonting som jag inte alls stött på tidigare och jag har inte heller kunnat fått supporten från Windows Live att knappt förstå och inte heller kunnat hjälpa när de väl förstog.

Kortfattat är problemet detta:

Jag kan installera både Windows Live och/eller MSN messenger de tidigare modellerna och det har funkat tidigare men nu av någon anledning så fort jag klickar på ikonen i aktivitetsfönstret eller väljer i den lilla menyn som man får fram genom att högerklicka, typ Logga in, Öppna Messenger, MSN idag osv... så fort jag klickar på något av detta så bara FÖRSVINNER hela ikonen framför ögonen på mig och inget som helst mer fönster öppnas eller så...

Jag har kollat igenom efter virus och efter Ad och Spyware, samt sett igenom alla möjliga funktioner i brandväggar för att se efter om dessa skulle förhindra att det öppnades, men inte då... jag HAR tagit bort ALLA cookies och sådant samt helt avinstallerat alla filer som är sammanhörandes med MSN, och sedan installerat om men inget fungerar det blir lika dant igen...

*Suck*

Hjälp mig om någon kan...

?!?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...