Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Lösenord i W97 sr2


stefan wind

Rekommendera Poster

NoiseKiller

Viktigt word-dokument? I så fall finns det program för sånt. Men de är ganska dyra har jag för mig.

 

Givetvis finns det "piratprylar" också, men det är ju knappast intressant... ;)

 

 

 

 

:: NoiseKiller, för en tystare datormiljö ::

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, vad är "piratprylar"? Ett fungerande program blir väl inte sämre för att det är billigt!

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

piratprylar-piratkopior är program som är olagligt kopierade och läggs upp för nedladdning...typ

 

GreenEvil

(Datorns lag: Det finns alltid ett fel till)

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

NoiseKiller
piratprylar-piratkopior är program som är olagligt kopierade och läggs upp för nedladdning...typ

 

"Typ" var rätta ordet. För det var ju inte riktigt vad jag menade.

 

Det finns ju de programmet som är skapade i syftet för att återställa bortglömda lösenord.

Sen finns det de program som är avsedda att knäcka andras skyddade filer. Just denna kategori brukar inte ha någon kostnad på programmen. De är samtidigt mindre seriösa....

 

Är det så att du verkligen glömt lösenordet till din superviktiga fil, skulle säkert dessa programmen också fungera. Men virus-check är nog att föredra.... ;)

 

Programmen utför väl ungefär samma sak men har olika syften vad jag kan tänka mig......

 

Lycka 'te!

 

 

 

:: NoiseKiller, för en tystare datormiljö ::

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett tips är att kolla runt på http://astalavista.box.sk .

Alltid hittar man något.

 

Vad jag vet så är t.ex. brute force program inte olagliga överhuvud taget, det beror på vad man använder de till.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...