Anders Ekberg Posted January 18, 2006 Share Posted January 18, 2006 När jag öppnar en sida på webben får jag ibland upp texten "klar" i meddelandefältet trots att ingenting visas på skärmen. Varför och hur rättar jag till detta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest idgadmin Posted January 18, 2006 Share Posted January 18, 2006 Kör ad-ware eller spyremover Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikael Andersson Posted January 18, 2006 Share Posted January 18, 2006 Tryck "F5" eller returknappen längst upp i verktygsfältet så laddas sidan om det är bara att sidan inte laddats ner ordentligt så detta borde hjälpa. Händer för mig också ibland, men det kan ju också vara att sidans server har problem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
927 Posted January 19, 2006 Share Posted January 19, 2006 ja, tex här... Link to comment Share on other sites More sharing options...
owen Posted January 19, 2006 Share Posted January 19, 2006 Ja, varför har den här sidan blivit så seg. Ingen på PCfA tycks ju vilja svara. Owen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.