Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Nätagge hjälp!

Guest idgadmin

Recommended Posts

Guest idgadmin

Hejsan! JAg har nu ett Geforce 6600GT, men det funkar inte pga. av att ja bara har 290W. Har tänkt att köpa 400W nu, men ja undrar om det passar min data. Om man kollar på de flesta nätagregater på komplett.se ser man att de bara har en fläkt utan på boxen ( riktat uppåt ) istället som på min box där fläkten är utåt ( bort från datorn , i samma riktning som sladden till nätagregatet )! Så hjälp mig, kommer tex. detta nätagregat passa till min dator? Min dator är en helt "VANLIG" stationär dator: AMD athlon 2600+ 2.1 GHz, 1024mb ram, Geforce 6600gt AGP,

Denna har ja kollat på:

http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=311011&cks=PRL

Ps. Är det svårt att montera det själv om man är en hyfsad nybörjare, ja har monterat graffekort, ljudkort och trådlöst nätverkskort Ds.

Tack på förhand!

Guest idgadmin

har ett lika dant grafikkort å 400watt.

det kommer funka utmärkt att ha nättagget i datorn ,men tror att det väger rätt så mycket så du vet..

Dessutom använder dom nya oftas ATX 24p anslutning men ditt MB har nog 21p kontakt.Har för mig att det brukar följa med en adapter men kolla för säkerhets skull.Att montera är inte svårt eftersom kontakterna inte går att sätta fel.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...