Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Ta bort besökta sidor från kör


Mukhlis

Rekommendera Poster

Hej...

jag undrar om nån vet hur kan man ta bort besökta sidor som har blivit öppna från kör i start meny i windows, jag försökte rensa senaste använda dokument på engenskaper i aktivitetsfält och start-meny och rensa tidigare i internet explorers altenativ och ta bort filer i tillfälliga internet filer online och ofline sidor plus ta bort cookies i den men de är fortfarande kvar på systemet, jag vet inte hur ska jag ta bort de, jag försökte med regedit men den hittar inga besökta sidor och jag instalerade ett program som kan rensa besökta sidor som heter internet trace destructor, men den lyckades inte att ta bort temprory internet sidor den säger att ett error som har inträffat och det går inte att ta bort de??? hur ska lösa det här problemet? finns det nån som kan , blir jag glad och tacksam om ni skriver ett förslag eller ett svar.

tack

Mukhlis

 

[inlägget ändrat 2005-09-23 11:18:32 av Mukhlis]

[inlägget ändrat 2005-09-23 11:19:04 av Mukhlis]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett förslag

 

Ta bort temporära internetfiler manuellt.

Öppna utforskaren.

Under verktyg/Mappalternativ/Visning.

Markera Visa dolda filer och mappar.

Öppna mapp Documents and Settings.

Öppna mapp Lokala inställningar.

Oppna mapp Temporary Internet Files.

Radera filer.

 

Glöm ej att återställa Visa dolda filer och mappar.

 

Mvh

Stenstone

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

jag ser denna fråga rätt så ofta numera och frågeställaren/na har gjort rätt, dvs klickat på rensa tidigare.

 

jag antar att det gäller xp nu och då kan man ju nästan ana att det verka va en bugg i xp eftersom det inte funkar..?

 

det finns ett litet enkelt program som rensar, tex i kör

http://www.robertenfemke.nl/~diskclean/

 

och så finns det ett program rensar massor i hela datorn och är det def inget "skit" man vill ha kvar så kan man köra

http://www.snapfiles.com/reviews/CCleaner/ccleaner.html

 

 

[inlägget ändrat 2005-09-23 13:02:57 av 927]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...