Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

yousendit


927

Rekommendera Poster

jag har igår o idag skicka upp några mp3or men länken man fick funka inte, det står blocked!

dom filerna va på 7 och 11mb, då testa jag en skicka upp bild och den länken man fick funka. efter det skicka jag upp en liten låt på 3mb och den länken funka men så idag skicka jag en "lång" låt och fick då blocked igen.

jag tänkte bara om nån upplevt samma problem som mej

 

 

[inlägget ändrat 2005-08-20 20:48:52 av 927]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Amos Bronson Alcott

Hej 927

 

Skickade idag en lång mp3 på 26 Mb. Det fungerade att både skicka och ta emot den. Inget "blocked" alls.

 

Har märkt någon gång förut att just mottagandet har strulat, men det är inte ofta.

Be dom att testa länkarna igen på 7Mb och 11Mb filerna, har för mig att det var tillfälligt fel för mig den gången och att det fungerade efter en stund (fast minnet är inget vidare så säker är jag inte).

 

 

[CITAT]Långsam dator skrev:

Lägg de i en mapp och zippa/rara den. (Filarkiven .zip eller .rar)

Ha en bra dag![/CITAT]

 

I vanliga fall så hade ditt råd varit bra. Men en mp3-fil är redan komprimerad så den blir inte speciellt mycket mindre om man packar den.

Dessutom så kan man skicka filer upp till 1 Gb genom "yousendit".

 

amos

 

 

[CITAT]När pengar talar är sanningen stum

Ryskt ordspråk[/CITAT]

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

vi får se, ska inte skicka på förren på fredag eller så men det har ju funkat bra hela det här året och jag har ju inte ändrat på nåt.

jag skicka dom med dropload istälet o det funka ju förstårs

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Amos Bronson Alcott

Jo det var nog bara tillfälligt.

 

Förutom "dropload" så har jag också använt "rapidshare". Ungefär dubbla uploadhastigeten mot dom andra var det när jag testade. Max 50 Mb per fil, annars inga begränsningar (som jag minns i varje fall, det var ett tag sedan nu och det kan ju ha ändrat sig).

 

http://rapidshare.de/

 

amos

 

 

[CITAT]När pengar talar är sanningen stum

Ryskt ordspråk[/CITAT]

 

 

[inlägget ändrat 2005-08-22 02:29:37 av Amos Bronson Alcott]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...