Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Hur slå långt i Tiger Woods 2005?


Gäst idgadmin

Rekommendera Poster

Gäst idgadmin

Hej! Har en fråga kring Tiger Woods PGA tour 2005. Jag har kollat i manualen kring hur man ska få till långa slag, att kunna slå så långt som det står att klubban ska nå. Jag har försökt på olika sätt, att hålla muspekaren på olika sätt men jag kommer alltid minst 50 meter kortare än vad som står. Dessutom är indikatorn för hur slaget sett ut övervägande röd och ej grön som den är då slaget är bra. Någon som har ett bra tips på hur man ska göra för att förbättra sina slag, både utslag och övriga slag. Tacksam för tips!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...

Är väl inte så mycket annat att göra än att träna och hitta rätt..

Som dom flesta golf-spel så är det nog inte alldeles enkelt att få till ett 'perfekt' slag, man måste träffa rätt.

Eftersom det är ett golf-spel så finns nog möjlighet att slå med 'spin' också sen påverkar även väder, klubba och sådant...

 

Man kan ju för övrigt ändra slagsättet också..att man då kör med mätare och 2 klick eller 3 klick med musen..eller helt utan mätare och bara drar musen..höger..vänster..för att slå.

Indikatorn om det är den där 'runda' nere i högra hörnet du menar så ser du små vita 'prickar' på den..och där gäller det att pricka in den sista för att det ska bli grönt..mätaren fortsätter en liten bit till och det blir då rött om man passerar den sista vita pricken...

Sen beror det även på vilken svårighetsgrad man kör med...

 

* The Future Is Here! *

[inlägget ändrat 2005-10-04 20:30:28 av Humanoid]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...