Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Panda platinum


Gäst idgadmin

Rekommendera Poster

Gäst idgadmin

När jag försöker installera Panda säger det att jag har Norman installerat och vill att jag ska avinstallera det. Jag har inte Norman men det ingick i min dator - har dock avi´nstallerat och kan inte se några rester....vad gör jag???

MVH Michael Haglöf

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm in min grej precis men troligen så ligger det en process som tillhör norman och kör... därför har itne Norman avinstallerats ordentligt... om det är så att du itne har startat om datorn sedan du avinstallerat det.. bör du testa med det.. annars får du gå in i aktivitetshanteraren och stänga processen...( har ingen anning om vad den kan heta) och sedan gör du så här...

 

gå in på kör och skriv:

msconfig

 

därefter klickar du på flicken autostart

 

leta upp nånting som kan ha med norman att göra... det står oftast vilket program filen tillhör eller så kan man lista ut det genom genvägsbeskrivningen,

 

starta om datorn (har du xp kommer det nu upp en ruta där det står att du har ändrat i msconfig kryssa för kryss rutan "vissa inte detta medelandet igen" och stäng fönstret.. nu är det bara till att försöka installera Panda igen :)

 

hoppas du förstår vad jag menar

 

 

The Master Will Guide You Through Your Problems

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

 

Tackar... Jag hittade dock felet själv. Det låg några filer i registret och när jag tog bort dem funkade det!!!!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...