Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

3dGrafik och Gul på MSN


Villee

Rekommendera Poster

Har läst om ett program där man kan ändra klockfrekvensen på sitt grafikkort och äver få upp specifikationer på det. Har tyvärr glömt vad det heter, någon som vet? :) Tror att jag läste i något nummer av Allt om PC, men jag hittar det inte :S

 

Har föjlt nåt slags tips i ett nyhetsbrev på hur andra kan skicka meddelanden till mig på MSN även om jag är offline. "Gubben" blir då gul, och meddelandena kommer till min e-mail. Kul i början, men nu börjar både jag och alla andra tröttna på att jag är gul...

Någon som vet hur man blir av med den? Vill helst inte göra en ny MSN.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte riktigt vilket program som du menar, det finns ganska många att välja på...

Ett bra program för att överklocka grafikkortet är RivaTuner (http://www.guru3d.com/rivatuner/).

 

/*---------------------------------------*/

"Cheating is like masturbation. Feels good while you're doing it but once you're finished it only emphasizes how empty and shallow your life really is."

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 veckor senare...
Gäst idgadmin

 

Hej!

jag hade också problemet med att vara gul på msn.

Jag tror att jag fick bort det genom att gå in under "Alternativ" - "Telefon" - och sen klicka bort ruten där det står "Tillåt personer på min kontaktlista att skicka meddelanden till min mobila enhet".

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...