Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Hårddisken är borta efter att jag installerade om


Gäst idgadmin

Rekommendera Poster

Gäst idgadmin

Jag är i behov av hjälp! Min nya hårddisk försvann mystiskt efter att jag installerade om Windows, Jag har en C:, D: men nu försvann O:, den är veck, jag ser den när jag startar datorn men den finns inte nånstans när jag kommer fram. Vad gjorde jag för fel? tacksam för svar!

 

/Lars

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

murmelmannen

Högerklicka på den här datorn.Sedan hantering och diskhantering.Om den syns där så välj formatera.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

Det har jag provat, jag funderar på om jag gjorde fel när jag installerade om Windows, när jag formaterade C:.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lurking-Ghost

 

Vad du ska göra beror på om du behöver ha dina data eller inte som ligger kvar på hårddisken.

 

Om du kan se din hårddisk inne på "Datorhanteraren" men den saknar partioner eller likande bör du ladda ner programmet "PC Inspector File Recovery", den hjälper dig att återställa filer som försvann när du/(om du) formaterade den hårddisken av misstag.

 

Du bör kunna få tillbaka det mesta och bränna det på en cd/dvd, eller lägga över det på någon annan hårddisk.

 

Om du inte behöver dina data, som ligger på den hårddisken är det bara att högerklicka på den och välja formatera enhet.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A7043VMS190

Har du den på kontrollerkort så måste du installera drivrutinerna till det.

 

 

Låt datorn göra jobbet

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...