Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Hjälp igen !!!! Glocalnet


kallekill

Rekommendera Poster

Skriver igen om mitt problem, i mooron är det två

veckor sen jag skulle kommit igång, jag har provat med två andra modem o jag kommer fortfarande inte ut på nätet, provade mitt modem hos en kompis som har telia o där funkar det perfekt så det kan INTE vara något fel på mitt modem, har ringt till Glocalnet säkert 30 ggr, men dom gör inget åt det, det måste vara fel hos dom, finns det någon som vet vad jag ska göra?????

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

 

Hej kallekill!

 

Om jag vore i din situation skulle jag omedelbart anmäla Glocalnet till tillsynsmyndigheten som är Post och Telestyrelsen, och skicka en kopia av anmälan till Glocalnet. Vi måste alla

hjälpas åt att stoppa liknande övergrepp mot oss. Jag beställde telefon hos Glocalnet, och det var korkat. Sex gånger har jag meddelat att jag inte varit abonnent hos Telia, men det fattar de inte. Nu har jag bett dem stryka mej ur kundregistret.

Med vänlig hälsning

Creson

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

 

Hej igen kallekill!

PS Du kan också vända dej till din kommuns konsumentavdelning som kan hjälpa dej att klaga på Glocalnet.

Ibland reagerar de anmälda mycket snabbt om de få veta att en anmälan är på gång.

Creson

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Hej Creson!

 

Tack för dina svar men nu funkar det

efter nästan två veckor, jag tänkte att

ringa med dom oxå men jag tycker inte det verkar som en bra ide, tror inte dom klarar detta, nä tacka vet jag telia

även om dom är dyrare så funkar det ju iallafall.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...