Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Hjälp mig!

Guest idgadmin

Recommended Posts

Guest idgadmin

Har köpt ett nytt pc-spel som heter, Deus Ex Invisible War. Men får inte i gång spelet, för datorn startar inte automatiskt. Och inte eller när jag skall köra CD-RW/Enheten F: eller söka på datorn. Men funkar på dvd/Enheten E: Men går ju inte att spela då da...Kan någon hjälpa mig, och tala om för mig vad jag skall skriva in i kör-fältet på söka/dokument eller mappar.

Tack på förhand!

Hjälp sökes :-)

Guest idgadmin

Svar från -->Ugge<--

välj start och kör, skriv sedan:

F:\setup.exe eller E:\setup.exe

du kan också mata in skivan och gå till denhär datorn. Högerklicka på enheten med cdskivan i och välj utforska och kolla om du hittar en fil som heter setup eller liknande.

Kolla även om du har de senaste drivrutinerna till grafikkortet och att DirectX 9c är installerat. Är du osäker på vilken DirectX version du har kan du gå till kör och skriv dxdiag.

/mvh Ugge

Guest idgadmin

Tack Ugge för dit svar! Men det funkar fortfarande inte :-( Prövade både F:\setup.exe eller E:\setup.exe Det senaste funkar ju, men blir ju bara en svart skärm! Och så kommer det ett felmedeland som försöker sända sig själv med min mail!(Så här ser en del utav det ut)

Error Message

________________________________________________________________________________

Exception 0xC0000005: Access Violation

Call Stack

________________________________________________________________________________

0x0040562B DX2MAIN! (+0x462B)

(unknown)

0x00414821 DX2MAIN! (+0x13821)

(unknown)

Register Info

EAX=0x00000000 EBX=0x00000000 ECX=0x6D3CD700 EDX=0x00140608

Flags=0x00010202

ESI=0x7F960000 EDI=0x00000000 EBP=0x0012DBDC ESP=0x0012CF00 EIP=0x0040562B

Ja ungefär så ser det ut varje gång!

Tack i varge fall Ugge!Kastar snart skit-spelet...

Hjälp sökes :-)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...