Just nu i M3-nätverket
Jump to content

PC för Allas dagliga nyhetsbrev

Guest idgadmin

Recommended Posts

Guest idgadmin

Är det någon som vet hur man ändrar prenumurationen på PC för allas dagliga nyhets brev alltså inte tipmail. Jag tycker att dessa nyhetsbrev kommer till fel adress som jag har

just nu.

Återställ snabbraderade CD-skivor och DVD-skivor gratis med Isobuster.

men det är väl samma sak, iaf så är det ju bara att du ovan väljer tidningar>pc för alla>tjänster

Guest idgadmin

Fel: Du är inte prenumerant på PFA - Tipsutskick och kan därför inte avsluta prenumerationen.

Tillbaka till prenumerationssidan

Detta var felmeddelandet som jag fick. Och jag har provat med alla email adresser som jag har haft tror jag. Men det var alltså tipsutskick och det är kanske nåt annat? PC för allas dagliga nyhetsbrev får jag fortfarande till fel adress :-(

Det är inte tipmail heller för det är något annat det också.

/Maria

[inlägget ändrat 2005-05-21 15:13:11 av MariaE]

Hej

Det som en gång i tiden kallades tipmail och där man kunde välja enstaka ämnen, t ex bara PC-broblem, men inte Internettips gjordes om till PC för allas dagliga nyhetsbrev.

Har du provat att använda Avbeställ Tipmail-tjänsten i den högra kolumnen i själva nyhetsbrevet?

Där står det ju också till vilken e-postadress nyhetsbrevet är skickat.

Guest idgadmin

Jag måste nog kontakta Sverige.nu för att få hjälp med det problemet. Jag hade en sverige.nu adress och därifrån har jag vidarebefodrat PC för allas dagliga nyhetsbrev till basen som jag brukar ringa. Just nu funkar dock inte sverige.nu adressen så jag har skickat email till sysop. Jag upptäckte detta då jag läste en del gamla email igår.

/Maria

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...