Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Felkopiering vid XP installation

Guest idgadmin

Recommended Posts

Guest idgadmin

Hejsan,

det är så att en kompis till mig har problem med datorn. Skulle installer aom datorn med Windows XP. Installation fungerar i ca 10 min men när den har kopierat ett antal filer och det är ca 25 min kvar av installationen så kommer det upp en ruta där det står FELKOPIERING. Jag trycker på avbryt för att kopiera ändå, men det verkar som det är massor av filer som inte funkar. Vad ska jag göra. Har testat med flera installationsfiler. Annars när jag själv installerat någon gång har det fattas kanske 2 filer som inte gick att kopiera.

Guest idgadmin

Jo, det måste nästan vara något åt det hållet. För skivan jag testade hemma hos honom fungerar ju hemma hos mig, visserligen är det ju ett tag sen jag testade den här hemma, men jag kan aldrig tro att skivan blivit skadad. Jag får nog testa hans andra cd-rom. Men det äör ingen som vet ifall det kan vara något annat problem. Det är ju inte alla filer som blir fel det är ju när typ hälften kopierats.

mitsubishi431

hej där hade sjäv liknande proplem då tvättade jag av skivan sen funkade det

Guest idgadmin

Okej, tack för svaret. Ska göra det, eller så bränner jag ner det på en ny cd-skiva.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...