Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Fler sidor öppna


sellosa

Rekommendera Poster

Hej,

Hur ställer jag in WinXp Home SP2 så att jag kan ha flera sidadresser tillgängliga i aktivítetsfältet längst ner.

 

Lars

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det behöver väl inte ställas in men du kan högerklicka på aktivitetsfältet längst ner och välja egenskaper och ta bort kruxet framför gruppera liknande knappar i aktivitetsfältet

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

På det sättet går det att ha max 3 sidor tillgängliga i Explorer och det är inte alltid ens det går, en redan öppen sida byts ut mot den tillkommande.

Har tidigare haft en inställning som tillåter många fler öppna men minns inte hur man gör. Fungerar utmärkt i Firefox

LO

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

om vi bortser att du kan starta ie typ fem ggr och sen använda dom (i nödfall alltså) så kan du välja att inte öppna genvägar i redan öppna fönster, se internet alt

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Amos Bronson Alcott

Hej

 

Du kan väl prova AM browser, där kan du ha hur många sidor som helst tillgängliga. Dom lägger sig under adressfältet. Jag testade och kom u´pp i 83 tillgängliga fönster (funkade naturligtvis inte praktiskt eftersom halva webbläsarfönstret var fullt av dom)

 

Högerklicka och och välj "öppna i nytt fönster" så får varje sida en egen Klickbar start.

Du kan även göra grupper av webbsidor och spara dom som grupp.

Sedan öppnar du den gruppen på kanske 12 webbsidor med ett enda klick,

 

AM brovser använder IE Favoriter o.s.v

Gratis och laddas hem här.....

 

ha de

amos

 

 

[CITAT]När pengar talar är sanningen stum

Ryskt ordspråk[/CITAT]

 

 

[inlägget ändrat 2005-05-13 04:04:55 av Amos Bronson Alcott]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Bra och Tack , det var inställningen "att inte öppna genvägar i redan öppna fönster" , som jag sökte

 

LO

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...