Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Datorn kan ej identifiera DVD-skiva´n??


Gäst idgadmin

Rekommendera Poster

Gäst idgadmin

Hallå ALLA!!!

 

Har någon en lösning på detta problem??: Min dator identifierar ej en tom DVD-skiva när Jag stoppat in den i DVD-brännaren. Den identifierar en tom CD-R skiva och den kan spela upp en DVD-film. Har avinstallerat drivrutinen och startat om men felet kvarstår och nu står det still, ivarjefall för Min del......*skratt*......snälla.............HJÄLP!!!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

prova att uppdatera firmware för brännaren samt använd nyare version av brännarprogrammet.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A7043VMS190

Prova lite andra skivmärken också

 

 

Låt datorn göra jobbet

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har ett närbesläktat (?) problem. Jag har brännt några skivor igår utan att få några felmeddelanden. När jag sedan ska spela upp skivan på TV'ns DVD-spelare så går bara vissa att spela upp vissa av dom. När jag stoppar in skivan i DVD-spelaren på datorn så säger filhanteraren att skivan är tom och inga filer finns där. När jag försöker att bränna en sådan skiva igen så säger brännarprogrammet att "skivan kan inte brännas då den inte är tom". Fattar ingenting...!?

 

Kan det vara så att de billiga skivor (Monarch) jag nyligen köpt, inte fungerar med min brännare (HP DVDwriter 200i)? Varför funkar i så fall vissa skivor?

 

[inlägget ändrat 2005-05-02 19:57:47 av PCdummy]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...