Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Lägg till/ta bort program funkar inte


Gäst idgadmin

Rekommendera Poster

Gäst idgadmin

Hej,

 

Jag har problem med funktionen lägg till/ta bort program. När jag öppnar denna så skapas ingen lista över de program som finns installerade. Det är och förblir blankt. Det medför att jag inte kan avistallera något härifrån.

 

Vad göra? Någon som har nå'n idé?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hel Och Ren

 

Hej

 

Klickar du på knappen högst upp i Lägg till /Ta Bort program?

 

Ha det!

Helren

Det finns många som anser det vara förmer att hållas för mästare än att vara det

AMD Athlon Barton 2,17Ghz,1024Mb Ram, 120+80Gb,Radeon 9600 256Mb

AMD Athlon 1,8Ghz, 256Mb Ram, 32Mb Geforce, 40Gb Hd

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

Hej,

 

Tack för ditt svar.

 

Nja, när jag öppnar Lägg till/ Ta bort program så ser det ut som om den knappen redan är aktiv och det står i fönstret att jag ska vänta på att listan fylls i. Men inget händer.

 

När jag gör detta på en annan dator så fylls listan i automatiskt utan att jag gör något manuellt.

 

Mvh

Rog2

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

Hej,

 

Ja, de andra knapparna fungerar. I alla fall vad jag minns nu. Måste kontrollera det när jag kommer hem i kväll.

 

Installera ett separat uninstall program och se om det kan hitta de program som är installerade var en bra idé. Det måste jag testa. Tror att jag sett något sådant program på någon av PC för allas skivor.

 

Mvh

Rog2

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

Jag kollade om de andra knapparna fungerade igår kväll och det gjorde de.

 

Jag hittade ett uninstall program som jag installerade och det hittade alla mina installerade program direkt. Men fortfarande så fungerar inte funktionen via kontrollpanelen. Alla andra funktioner (ikoner) man kan nå via kontrollpanelen fungerar alldeles utmärkt.

 

Minst sagt mystiskt.

 

Mvh

Rog2

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

Ja det kanske bara är att bita i det sura äpplet och göra det. Det verkar som om inget annat hjälper.

 

Tack alla för alla förslag och tips.

 

Mvh

Rog2

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

möjligt det går att fixa på nåt annat vis men det går ju rätt så fort med ominst.

i xp kan man väl även reparera windows, kanske det går fortare

 

[inlägget ändrat 2005-04-21 16:05:23 av 927]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...