Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Processorfläkt


Gäst idgadmin

Rekommendera Poster

Gäst idgadmin

Min processorfläkt har lagt av, vart kan man köpa ENDAST processorfläkt, utan att påtvingas kylare? Har letat överallt...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

Va har du för kylare från början?

Om det är en kylare med plats för en 40/60/80/92/120mm fläkt så kan ju du köpa en chassifläkt å montera dit.

 

Tillfällig Dator innan de nya delarna kommer:

Asus A7P, AMD Duron 800Mhz, 512mb Sdram, Radeon 9600 256Mb, Samsung 120gb Seagate 200GB Chieftec fulltower

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

 

Kollade upp det på Clas Ohlson men Chassifläkten låg på samma pris som Processorfläkt+kylare, så jag köpte det sistnämnda...

 

Ligger nu på 45 grader Idle istället för över 60 grader som förut med den trasiga fläkten.

Kanske borde investera i en chassifläkt också för att kyla bättre, vad säger ni med AMD-processorer? Är 45 grader ok?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

jag hade köpt en actic cooler från jme med fläns.......vet att du inte frågade det men för 129 sek får du en ultratyst fläkt....

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

Å sen så slutar fläkten funka efter ett tag å se står man där med Bränt mobo å brända minne pga bränt mobo :S

Rekomenderar då inte artic cooler

Tillfällig Dator innan de nya delarna kommer:

Asus A7P, AMD Duron 800Mhz, 512mb Sdram, Radeon 9600 256Mb, Samsung 120gb Seagate 200GB Chieftec fulltower

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...