Just nu i M3-nätverket
Jump to content

skit i burken igen

BeSon

Recommended Posts

Hallå Kunnigheten.

Så var det dax igen, har sp2 o Panda ja det mesta sucure ngt installerat, skriver på den gamla med modem uppkoppling så jag kan inte kolla vilken version.

Nåväl nu kommer jag inte längre än till inloggning på den bärbara, hade inte inloggning tidigare, sen är det stopp.

Har provat med F8 o alla förslagen där men hamnar likför... på inloggning, trycker CTRL ALT o DEL då kommer användar namn o lösen upp, mitt namn står i användar rutan men jag har ju ingen aning om vad det är för lösenord, har provat med gamla jag hade men nädå.

Det står att den startar med datorns insällningar men den kommer tillbaka till inloggnig igen, den byter bild hela tiden på inloggningsrutan.

Har försökt med Recoveryskivan men nix, så finns det ett prog jag kan få ner med den gamla burken få över på en skiva eller diskett.

Det får ju bli ett virus prog som startar automatiskt, kommer in i BIOS så där kan jag ställa in ordningsföljden för start.

Tyvärr saknar jag diskettstation i den bärbara Fujitsu Siemens men får väl köpa en till USB om det behövs.

Vet någon vad det kan vara för skit som slunkit igenom både Panda o SP2?

Tacksam för all hjälp ni kan bistå med.

Ha en bra da o helg

B

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...