Just nu i M3-nätverket
Jump to content

easy access knappar på Compaq PC

teknikfreak

Recommended Posts

teknikfreak

undrar ifall det finns fler som har samma typ av pc som jag? jag har en Compaq pressaio 5670 med compaqs multimedia keyboard.

i keyboarden finn en del snabb knappar för multimedia "easy access buttons" och som har drivrutin som följer med med recovery cdn.

ok är det så att dessa snabb knappar kan konfígureras för att få olika funktioner.

det är speciellt 5 knappar för tex:

internet,direct, internet favorit sida,e mail,sökmotor, och starta favorit program.

och min fråga gäller för 2 av de knappar som inte går att konfigurera"internet direct och favorit sida" jag har laddat ned updateringar för compaqs keyboard men forfarande så får jag inte till att fungera?

tidigare när jag hade köpt Pcn så kommer jag ihåg att jag kunde konfigurera samtliga knappar men nu är Pcn ca 6 år gammal och jag har bootat om vid många crash-tillfällen och dessa knappars funktion har sas försvunnit?

kan det ha med sk, service o support garanti att göra? med andra ord att jag kan ej ladda ner original keybord drivrutinen när service avtalet har gått ut samt att min keyboard och pc modell ej längre finns i Compaqs(HPs)websida och listan för uppdateringar, drivrutiner.

det betyder kanske att jag får köpa en nyare keyboard.? suuuck,,!

[inlägget ändrat 2005-04-04 00:10:55 av teknikfreak]

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...