Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Solsuit bort


NisseF

Rekommendera Poster

Jag har för ro skull installerat spelprogrammet ”SolSuite”. Efter ett tag tröttnade jag på det och försökte avinstallera det med hjälp av ”lägg till eller ta bort program, men si, det gick inte!! Jag fick felsignalen ”could not open INSTALLOG file”

 

 

 

Eftersom PC för Alla har givit ut programskivan, vänder jag mig till Er. Vad kan jag rimligen göra för att få bort programmet?

 

 

 

För övrigt tycker jag att PCfA är bra, men det är i mastigaste laget att sträckläsa den. Därför har jag inte heller svarat på enkäten.

 

 

 

Med hälsningar

 

Martin Stålberg

 

 

 

Sörbygatan 71B

 

802 55 Gävle

 

Tel. 026-687305

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

installera om det och då lägga det på exakt samma ställe som det ligger på och sedan testa igen från Lägg till/ta bort.

 

Eller manuellt från Utforskaren, där du letar upp mappen och raderar den och sedan går på Start - kör , där skriver du: regedit

Går till denna nyckel: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE

 

Kollar om det står med där..markerar den och ta bort sedan vidare till nyckeln: HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE

 

samma där...om den står med..markera och ta bort sedan över till nästa nyckel: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall

 

där tar du också bort den..namnet står där så som det står i Lägg till/ta bort och försvinner därifrån när du raderar raden i regedit...

 

Sen kan du kolla under Documents and Settings/'ditt användarnamn' om du kör Windows XP..då under Start-meny efter förekomster av det eller helt enkelt göra en sökning från Utforskaren på hårddisken efter SolSuite och radera det som hittas...

Kan även söka i registret (regedit) efter det: SolSuite

 

* The Future Is Here! *

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...