Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Wireless Intellimouse + Icemat?


Gäst idgadmin

Rekommendera Poster

Gäst idgadmin

Tjena!

 

Jag har en Microsoft Wireless Intellimouse Explorer 1.0A som jag är mycket nöjd med bortsett från dess dåliga gild, något som jag tänkt en Icemat med tillhörande padsurfers borde kunna råda bot på, dock står det att vissa optiska möss kan ha problem med att läsa av Icemat's yta, och då min Intellimouse inte är den nyaste (är väl 1.5 år kanske..) så vet jag inte om det gäller den. Någon som kan upplysa mig? Och om det är så att den förmodligen inte kommer fungera, vet någon hur Steelpad som ersättare? (http://www.kjell.com/content/templates/shop_main_details.aspx?item=31080&path=)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

 

Hej.

 

har en likadan mus och har märkt att den är lite kinkig vad gäller musmatta.

 

De där "Padsurfers" du talar om bör väl fungera men har ej testat.

Jag använder en "gammal" välanvänd musmatta som låg i skrivbordslådan och nu fungerar(glider) musen kanon.

 

 

 

[inlägget ändrat 2005-03-27 19:17:10 av PUN]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

De "padsurfers" som sitter på original är ju snarare greppiga en hala, och då jag inte har någon bra matta så tänkte jag att jag lika gärna kunde "slå på stort" och handla en lite grymmare matta med tillhörande padsurfers. Men min fråga kvarstår, klarar Intellimousen Icemat:ens glas? Eller borde jag skaffa en Steelpad 4D istället som enligt försäljaren "fungerar utmärkt med både kul- och optiska möss"?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...