Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Acrobat Reader


Gäst idgadmin

Rekommendera Poster

Gäst idgadmin

 

Hej! Acrobat Reader har försvunnit, och trots tafatt sökande inte återfunnits. Enda ledtråden är ikonen "Acrobat Reader". Rättsinnige upphittaren belönas med poäng - om jag kommer ihåg det! GLAD PÅSK!

PS Jag har en ganska ny Compaq Presario.

Med vänlig hälsning

Creson

 

Med vänlig hälsning

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

 

Hej! Ack Ebba Grön, och tack för tipset, men "hämta tillbaka" hittar jag inte.

Med vänlig Påsk-hälsning

Creson

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad jag menade var att du skulle testa med att ladda ner och installera på nytt.

Lycka till!

 

Glad Påsk!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

 

Hej! igen Ebba Grön.

 

Ditt råd är lättare att uttala än att genomföra. För att ladda ner måste jag ju hitta Acrobat Readers "Download".

Jag har hittat Acrobat Readers omfattande sida, någon nedladdning klarar jag inte. Jag är en riktig korkskalle på dator.

Det brådskar dock inte. När nöden är störst är hjälpen närmast.

Vänliga hälsningar

Creson

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du klickar på länken i mitt första inlägg och väljer Språk, Uppkopplingshastighet och Plattform (Ditt operativsystem) så får du upp ett nytt fönster.

Där ser du till att "Ladda ned fullversionen av Adobe Reader (rekommenderas)." är ibockad. Bocka ur "Ladda också ned kostnadsfria Photoshop Album 2.0 Mini." och sedan bockar du i "Använd inte Adobe Download Manager." Längst ner på sidan ser du nu en knapp som heter Fortsätt. Klicka på den och i fönstret som då dyker upp, klicka på Download. Då får du upp en Filhämtningsruta. Där kan du välja Kör eller Spara. Väljer du Kör så laddas Acrobat ner och sedan med automatik installeras det. Väljer du Spara så får du välja plats på hårddisken var du vill spara, för att sedan välja att installera det manuellt.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klicka på "Start" och välj "Sök".

Skriv "Adobe" i rutan där man anger hela eller delar av filnamnet. Klicka "sök". Om du har kvar akrobaten i datorn så får du upp ett antal Adobemapppar och filer under "sökresultat". Kolla efter en Adobemapp, troligen i "programmappen" (kan även ligga under annan mapp). Klicka på den flera gånger och leta efter "setupfiles". Har du tur så finns de där och du kan använda dom för att göra en ominstallation av akrobaten.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

 

Hej! Tack igen, Ebba Grön,

men det tycks inte fungera som vanligt.

Jag vill inte besvära dej mer. Download fungerar inte som i andra sammanhangt. Jag bidar tiden...

Vänliga hälsningar

Creson

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

 

Hej! Routerfan.

Tack för tips, men det resulterade inte.

Jag fick fram 24 Adobe Reader-program

under rubrier som Agfa, Epson, Apple iMac osv. men ingenting om Adobe Reader 7.0.Jag sökte via CompaQ, men det hjälpte inte. Nu ger jag upp tills

vidare. Jag ska fråga Acrobat Reader. Dom finns kanske i USA, och då får jag svaret efter några minuter. Med din hjälp fick jag fram ett dussin rader med Acrobat Reader, men där blev det stopp. Mycket tack för bidraget.

Med vänlig hälsning

Creson

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

 

Hej! Ebba Grön och Routerfan.

Efter det att jag gett upp och tänkte dränka förtreten började jag stänga datorn. Då visades en skylt med informationen att "Master skulle installera Acrobat Reader 7.0 - och det gjorde den.

Mitt varma tack till er båda för ert tålamod.

Med vänlig hälsning

Creson

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...