Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

DC++problem


Igga

Rekommendera Poster

Nästan varje gång jag startar DC++ efter uppgraderingen kommer det här meddelandet upp: "DC++ just encountered a fatal bug and should have written an exceptioninfo.txt the same directory as the executable.

You can upload this file at http://dcplusplus.sf.net/crash/ to help us find out what heppened (please do not report this bug in the bug tracker unless you know the exact steps to reproduce it...). Go there now?"

Jag har provat att ominstallera flera gånger, dessutom med olika versioner men det kommer upp samma meddelande ändå. Oavsett om jag svarar ja eller nej på frågan stängs programmet ner. Nån enstaka gång kan det fungera med det är inte ofta. Har jag nåt virus i datorn eller vad tusan är det? Har kört ad-aware också flera gånger. I övrigt fungerar datorn som den ska.

Hoppas verkligen någon kan hjälpa mig...

 

 

[inlägget ändrat 2005-03-06 19:25:51 av Igga]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Qrizze.Com

Vilken version använder du?

 

Testa att avinstalera dc++ och sen instalera de igen om de är samma problem så kan du ladda hem en äldre version ex. version 0.041 den använder jag och jag tycker den är den bästa! fast den kommer upp att den vill uppdatera så är de ju bara att klicka på nej

 

-----------------------------------

Windows XP Home Edition

Intel Centrino-mobilteknik, inklusive Intel Pentium M 2.0 GHz

1 GB RAM

GeForce FX Go5700 128 MB

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Använder version 0.6.7.0

Hade den versionen tidigare och allt fungerade bra. När det här problemet började, installerade jag om till den versionen igen precis som du säger men det blev samma problem där tyvärr :(

 

[inlägget ändrat 2005-03-06 20:06:59 av Igga]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Tack Qrizze!

Tack vari dig gjordejag ett nytt försök. Nu har jag testat din version igen. Har så gott jag kunnat, rensat allt i datorn med filer av nyare versioner, och kört adaware igen, och sen installerat 0.041 igen och nu verkar det plötsligt funger! ;: )Kanske det berodde på att det fanns gamla skräpfiler kvar då.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Qrizze.Com

lugnt... bra att de fungerade till sist:p

 

-----------------------------------

Windows XP Home Edition

Intel Centrino-mobilteknik, inklusive Intel Pentium M 2.0 GHz

1 GB RAM

GeForce FX Go5700 128 MB

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...