Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Bränna


Gäst idgadmin

Rekommendera Poster

Gäst idgadmin

Hej är det någon som kan tala om hur jag ska göra för att kunna bränna en fil till cd.

det är så att jag har en kombi dvd-video spelare targa som behöver uppdateras med en fil som jag har men det är så att man måste göra på något särskilt sätt för att dvd ska kunna läsa skivan det går inte att bara föra över filen på cd.

jag har brännar program Recordnow dx tacksam för hjälp snarast tack på förhand

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite mer info, tack...

Vilken modell av Targa har du? Vad är det för uppdatering du vill göra? Och vad heter filen du vill bränna?

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

Hej det är targa modell DVH-5100X och filen heter Firmware_xx.iso det är så att video och radio inte fungerar utan uppdatering det bara brusar filen finns på www.targa-online.com download

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är jag inte bekant med ditt brännarprogram, men det borde finnas något alternativ i stil med 'burn ISO image' som du skall använda dig av.

I annat fall kan jag maila dig den extraherade filen och instruktioner om jag får din mailadress...

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

Min e-post är stefan.ohlsson@mbox321.swipnet.se

mitt brännar program heter

sonic recordnow dx det står inget om burn iso har du något annat brännar program med burn iso på eller vet vad man kan hämta det tacksam för hjälp

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...