IKNOWNOTHING Posted March 2, 2005 Share Posted March 2, 2005 Hej. Någon som vet vad python.exe är för något? En kollega till mig har fått problem & det verkar som att det är just detta som ställer till det. Undrar även hur man fixar det. Har provat att googla men fattar inte myckat därifrån. Tacksam för snabbt svar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zipp. Posted March 2, 2005 Share Posted March 2, 2005 Ladda ner HijackThis.exe och scanna datorn med det. Skicka hit loggen sen så tar vi en titt vad som finns där. http://koti.mbnet.fi/pattaya1/HijackThis.exe Link to comment Share on other sites More sharing options...
927 Posted March 2, 2005 Share Posted March 2, 2005 jag tror den filen är ok, i vilken mapp hittas filen på datorn? [inlägget ändrat 2005-03-02 14:41:20 av 927] Link to comment Share on other sites More sharing options...
IKNOWNOTHING Posted March 2, 2005 Author Share Posted March 2, 2005 Hej jag vet inte riktigt nu, men vad tror du att det är & vet du hur man kan lösa det snabbt & lätt?? Poäng ges om vi fixar detta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.