Guest idgadmin Posted February 25, 2005 Share Posted February 25, 2005 har en dell dimension 5ooo med 48xCDRW/DVD Combo som inte vill läsa in sims2 läser bara 2 av 4 skivor(Inget fel på spelet, fungerar i andra datorer)supporten menar att allt är som det ska och att det ska fungera nu när vi uppdaterat, uppgraderat,laddat,fixat CDRW/DVD:n han kan inte hjälpa mig med någe mer. Men inte... nu läser den bara 1 skiva ??????? VAD ÄR PROBLEMET Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest idgadmin Posted February 25, 2005 Share Posted February 25, 2005 är dt bara sims dne har problem att läsa av? kanske din cd-rom som håller på att "dö ut"? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest idgadmin Posted February 25, 2005 Share Posted February 25, 2005 Det skulle ju vara förjävligt om den håller på att dö ut,har köpt 2st nya datorer för bara 3 veckor sen och bägge har samma problem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest idgadmin Posted February 25, 2005 Share Posted February 25, 2005 hittar alltså inte datorn skivan? syns den inte i Den här datorn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest idgadmin Posted March 9, 2005 Share Posted March 9, 2005 Ring till DELL support (gratis) - dom ger dej direkt anvisningar om vad som behöver ställas om på din nya maskin. Jag hade samma problem vid installation av 2-disc spel med min Combo-driver. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.