Guest idgadmin Posted February 25, 2005 Share Posted February 25, 2005 Hej, Outlook express komprimerade alla mina mappar och filer, nu kan jag inte hitta mailen, kan någon hjälpa mig att hitta mailen (bokstavligt talat). Mvh Tobbe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hel Och Ren Posted February 25, 2005 Share Posted February 25, 2005 Hej Bara för att den komprimerar så ska ju inte mailen flyttas!!?? Men om du går till START-->SÖK och söker efter DBX filer så borde du hitta dom! Ha det! Helren Det finns många som anser det vara förmer att hållas för mästare än att vara det AMD Athlon Barton 2,17Ghz,1024Mb Ram, 120+80Gb,Radeon 9600 256Mb AMD Athlon 1,8Ghz, 256Mb Ram, 32Mb Geforce, 40Gb Hd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest idgadmin Posted February 25, 2005 Share Posted February 25, 2005 Hej Helren, Jag gjorde en sökning på *.dbx och fann ingenting som hette så. //Tobbe Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmhson Posted February 25, 2005 Share Posted February 25, 2005 Hejsan Du måste ändra till "visa dolda filer" i Verktyg ( i Den här datorn), Mappalternativ, fliken Visning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
927 Posted February 25, 2005 Share Posted February 25, 2005 vad händer när du öppnat oe och klickar på inkorgen, skickat osv? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest idgadmin Posted February 25, 2005 Share Posted February 25, 2005 Hej, Visa dolda filer är redan i bockad. När jag klickar på ex. inboxen så finns endast mailen som kommit idag, övriga mappar så säger den No items..... Jag sökte om DBX-filerna och hittade dom, vad kan jag göra med dom? //Tobbe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.