Tobias B Posted February 24, 2005 Share Posted February 24, 2005 hjälp, när jag startade datorn idag så kommer jag inte in på IE 6. får upp: iexplore.exe har stött på ett problem och måste avslutas. varje gång jag startar det, har gjort en systemåterställning, repareat IE men det funkar fortfarande inte. nån som kan hjälpa mig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ludde49 Posted February 24, 2005 Share Posted February 24, 2005 kanske du skulle starta i felsäkert läge och därifrån göra en virusscan och om du har, rensa datorn på spywares med spywaresprogram. Innan du gör virusscannen, stäng av systemåterställningen. När du är klar så aktivera systemåterställningen igen. [inlägget ändrat 2005-02-24 18:30:33 av Ludde49] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobias B Posted February 25, 2005 Author Share Posted February 25, 2005 Jag har gjort det, inga virus eller trojaner hittade, har scannat efter spyware men inget hittat mer än cookies. någon annan som har nått förslag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ludde49 Posted February 25, 2005 Share Posted February 25, 2005 Testa att reparera hela operativsystemet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.