Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Uppdatering på Windows Update


Vandraren

Rekommendera Poster

När jag kollade på om det kommit några nya uppdateringar på Microsoft så fanns det en, men den är på finska??? Nu vill min automatiska uppdateringar ta ner den och installera men jag vet inte ens vad den innebär, jag kan inte finska. Och förresten, kan man installera den på en svensk version??

 

Ha en bra dag.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den börjar med ordet: päivitys och påstås ha identiteten KB887742.

Man får upp finsk text om man söker på microsoft med denna identitet.

 

Från en som också undrar över detta och som vill få klarhet så snabbt som möjligt.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

ja jag har oxå sätt det på flera ställen idag. bäst är att stänga av dessa automatiska uppdateringar, verkar mest som det blir problem.

 

man kan ju göra manuella uppdateringar tex varje måndag, winupdaten och antivirusprogrammet

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

 

Jag har pratat med Microsoft om det idag och vi kollade närmre på det.

Det verkar som att beskrivningen har blivigt på finska, troligtvis för att någon har klistrat in den finska texten på fel ställe när han/hon skulle lägg upp filen.

 

Uppdatering leder i vilket fall till en svensk uppdatering, det ska alltså inte vara några problem att installera den. Jag körde själv in den nu i eftermiddags.

För den som är intresserad så har vi den engelska förklaringstexten här:

 

Update for Windows XP (KB887742)

This update addresses an issue that could cause your system to stop responding if certain firewall or antivirus programs are installed. You can help resolve this issue by installing this HTTP.sys update from Microsoft. After you install this item, you may have to restart your computer.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fast jag tycker det är lite märkligt att den är daterad den 22/11 och först nu har hamnat på wupdate... efter tre månader...

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...